lyckas alltid

Dom veckor jag är barnledig så lyckas jag alltid ställa om dygnet. De e ganska jobbigt när man börjar jobba sju på mornarna :-P
Skulle sova bort min huvudvärk idag när jag kom hem från jobbet... Hade tänkt sova en timme... Men vaknade 4 timmar senare. Hmmm... Som att man kommer kunna sova inatt nurå :-P

Jobbar iaf bara 7-14 i morrn. Sen ska jag å erika dricka lite vin,å babbla lite. Sen drar vi väl ut en sväng =)
Kuuuul ska de bli :-D
Ledig på torsdag,fifan va skönt!!
Så börjar jag inte förrän 12 på fredag. Sweet =)
På lördag ska jag å syrran ut å svira.
Hon har fyllt 25,å jag kunde för allt i världen hitta på nån present åt henne,så jag ska bjuda henne på en utekväll.
Blir skitbra de :-)

Saknar mina små en MASSA.
Vi hade en supermysig vecka förra veckan,å de blir så tomt när dom åker :-(
Ska iaf upp dit på torsdag,då ska jag mysa en maaaassa me dom <3

Nu ska jag krypa ner i sängen å kika på bröllopsfotografen.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0