tvärdäckad

Fyy ligger här och huttrar och fryser. De bara small till på jobbet igår så fick jag snoront i halsen,och frös som en galning. Däckade totalt,och nu ligger jag här me 39 graders feber. Fy  17.
Barnen har vart hos jocke ett par dagar,eftersom han har vart ledig hela veckan. Dom ville sova hos han lite,så de e klart att dom fick de.
Har kännt mej helt trött och slut så de har vart ganska skönt att fått vara själv.
Kanske var de här som var på g i kroppen,eftersom man varit helt slut.

Jocke kom hem me barnen vid två. Då låg jag fortfarande i sängen. Me full mundering. Dubbla tröjor osv,tofflor och typ nedgrävd under täcket. Ändå värsta frossan. Huuuuu.
Dom hade me sig en suuuuperfin orkide till mej,den tackar vi för :-))
Sånt piggar alltid upp lite :-)

Nä nu ska jag sluta gnälla här,känner mej som en förkyld karl nästan,höhö.

Liam ligger och sover,och Neo sitter me sin pysselbok.
Hoppas att dom tänker va snälla mot mamma idag.
Jocke lär hit igen sen,för han glömde ta me sej Neos penicillin (han fick en 10-dagarskur pga nageltrånget)
Hoppas de hjälper för annars lär dom sprätta nageln på honom,huuu :-((
Iaf så skulle han skjutsa oss att hyra film då. Har lovat pojkarna och de finns inte en  chans i världen att jag orkar gå ner med dom.

Nä,ha en mysig helg nu.... jag ska gosa ner mej i soffan me neo och slå på en film...

Kommentarer
Postat av: jeanette

åh sprätta nagel, gud va otäckt.

hoppas du har kryat på dig nu!

2010-02-23 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0