halsfluss

Var iväg till vårdcentralen idag,och halsfluss blev domen.
Lovely.
Jaja,vart å hämtat ut penicillin nu iaf,så kanske man blir människa snart igen.
Var riktigt längesen jag var så här dålig kan jag säga,örkk...

Har iaf hyrt lite film tills ikväll,så jag tänker bädda ner mej i soffan,å där ska jag ligga tills jag somnar.
Hade vart mycke mysigare att ha nån å kramas med under täcket,men de e väl ingen som vill mysa me en pestsmittad..haha..

nää..ryggläge tänkte jag säga... men de lät ju lite fel.
Soffläge då =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ooh trevligt. men snart blir du bra ska du se.

2010-02-24 @ 08:03:48
Postat av: Carro

Åh huga! Hoppas att du slapp undersökningen där dom stoppar ner en topps i halsen på dig :(

2010-02-24 @ 12:47:39
URL: http://line.anan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0