galna djur =)

Har skrattat halvt ihjäl mej här. Haft råttorna ute i flera timmar nu,så jäkla roliga. Dom tror att dom e katter eller nåt. knöla ihop lite folie å satte fast i ett snöre,och dom va helt galna och jagade runt runt.. haha humor. =)
Dom har typ ändrat färg helt. När jag köpte dom var dom mörkgråa och vita. Nu är dom jätteljust gråa. Tror dom har tappat sin bebispäls lr nå? 

Har gjort en massa tråk nu på kvällen som jag skjutit upp hela dagen typ. Diskat och betalat räkningar. Hujedamej så boooring.
Nu e de gjort iaf.
Aaaah gissa om jag e rastlös?
Vart däckad massa dagar,å nu e jag frisk så jag har myror i röva =)
Saknar mina barn en MASSA. Men swisch så e de måndag å dom e här igen <3

I morrn ska jag gå å jobba. Göra av me lite överskottsenergi.
Efteråt ska jag följa erika på fest hemma hos jacob.
Bara för att jag e så himla snäll så hon slipper gå själv ;-)
Jag ska dock va nykter,och kommer inte följa me på krogen.
När dom drar ner dit,så drar jag hem å nannar.
Kan ju va trevligt att träffa lite folk efter min isolering iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0