feber och nageltrång

Ja här har jag haft 2 gnällspikar nu på kvällen. Neo har nageltrång i sin stortå,och Liam är förkyld och febrig.
Usch,mina små stackare.
Dom har vart pigga under dagen. Vi var och lunchade me Joxen på kupolen,sen var jag ute med dom när vi kom hem. Men sen efter de blev Liam hur gnällig som helst,och däckade totalt på soffan. Var alles varm när han vaknade.
Så de blir väl att vabba i morrn. De lär ju bli uppskattat,eftersom typ alla är hemma på jobbet.
Förra veckan vare 11 st som var sjuka.
Jaja,sånt är livet,och sånt man får räkna med när man har barn.

Nu njuter jag iaf av tystnaden ¨här hemma ;-)

Kolla in grabbarnas nya husdjur förresten ;-)





haha så jäkla skitsöta =)

Måste visa en topp jag köpte idag...oxå skitsöt :-D
köpte den på www.phoenixtshirt.com
fin va? :-D



Nu blire soffläge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha dom lär nicke gilla =)

Krya på er jobbigt o vara sjuka!

Ses nåndag när ni blivit friska.Puss gumman

2010-02-17 @ 10:01:59
Postat av: Anonym

den där ska ja köpa till sofia, hon hatar yoshi

2010-02-17 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0