Höst.....?

Ja de känns då som de iaf...
Man jobbade bort dom fina dagarna :-P
Men de gör inget,för de e FAN så skönt med semester...
Börjar dock redan få jobbångest för tiden går så sjukt fort!!!

Min barnlediga vecka nu då.
Har vart ganska lugnt faktiskt. Tänker va lite hemlig, men ruskigt bra har jag haft de iaf :-)
Ikväll blire troligen lite vin med annelie.
I morrn ska jag ut och åka båt :-))

Känns så förbannat skönt att äntligen ha blivit av med alla demoner från en jäkla idiot som har gjort mej så förbannat illa.
Jag mår illa bara jag tänker på honom,och jag är glad att jag äntligen insåg vilket äckel han är!!!
Undra hur jag kunde blunda så länge bara? Lätt att vara efterklok... Skyller på tillfällig sinnesförvirring lr nåt. :-)

Life is good,vad mer kan man säga :-)
Synd att de finns en del bittra människor bara. En sjukt avtändande egenskap. Såna som bara vältrar sej i andras olycka,och försöker få andra att känna sej dåliga. BITTRA helt enkelt. 
Meeeen,inget att bry sej i. Sånt rinner av mej,tycker bara att de är sorgligt. Sad sooo sad.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen!

Älskar mina UNDERBARA barn <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0