hemma hos mami

Jag och mamsen har precis kollat på film.
Vi sover här inatt jag och killarna.
Har jobbat hela dagen idag. 7-17.30,så barnen sov här igår oxå,så har mamma passat dom idag.
Skulle egentligen ha sovit här igår jag med,men blev lat och kom på hur drygt de är att gå härifrån på morgonen,så jag sov hemma då i stället.

Igår va en riktig crapdag. Började me att nycklarna va borta när vi skulle iväg till dagis. Jag har 3 hemnycklar. Syrran har en,och dom 2 andra har jag själv. MEn när vi skulle iväg igår så hittade jag ingen utav dom. Paniiik.
Ringde syrran,som nyss hade vaknat.
De slutade me att vi fick sticka iväg me dörrn olåst,sen åkte syrran dit nån timme senare och låste.
När jag kom hem igår hittade jag nyckeln under duken på bordet i vardagsrummet...
Jag lägger ALDRIG nycklar på bordet,så de enån utavv dom små ligisterna som lekt me den. Gah.
Vart den andra är har jag ff inte en aning om :-P

Sen när jag skulle köpa lunch på rasten igår,så tappade jag min mobil så displayen sprack. Suuuuck.
Inte min dag.
Som tur är har jag ju en till mobil. Men nu är jag ju van att ha 2,så lär ju köpa en till då. Har ju två olika nummer :-P

Ska väl snart gå å sussa här. Somnade dock när jag la killarna så vi får väl se om man kan sova nu :-P




Allt känns allt väldigt bra just nu. Life is goood. Snart är det vår,sen är det sommar. :-D

Nästa helg är de party. Har tagit semester hela helgen,fifan va skönt!!!
Idag har då varenda jäkel jag känner ringt å velat haft me mej ut,haha.
Lite sugen blev man ju,men jag har inte hjärta att vara ifrån mina hjärtan.
Har knappt sett dom på 2 dagar ju eftersom jag jobbat :-P

Näää,röka och sussa. Eller så  kollar vi på en till film ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0