guu så duktig jag är.

Har härjat runt hela dagen.Vet inte var jag fick all energi ifrån riktigt? Kanske för att jag la mej i tid igår för en gångs skull :-)
Jobbade mellan 7-14.
Hem,ner i tvättstugan.
Tvättade mellan 15-20.
Allt har tvättats,sängkläder,soffkuddar osv osv...
Medans jag tvättade så har jag bäddat rent i alla sängar,städat barnens rum,städat mina garderober (my god säger jag,vafan kommer alla dessa kläder ifrån???) diskat,dammsugit och torkat golv. De ni.
När de va klart så vare bara att pallra sej iväg till jobbet igen på personalmöte.

Kom hem efter 22 nångång,å nu har jag precis lagt mej i en renbäddad säng...sweeeet :-)

I morrn ska jag å Erika dricka vin :-D

Å nääää,fuck. Kom på att jag har ju kläder kvar nere i tvättstugan.... Åååååh skjut mej.
Orka klä på sej å gå ner dit nu...De är mörkt å läskigt därnere... Fy :-/
Äääh drar på mej morgonrocken å hoppas att jag inte möter nån... :-O

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha fy fan va drygt å gå ner igen.

Gott me viiin.

2010-04-07 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0