återhämtad

Från helgen...Ja nästan iaf :-)
Var ut både fredag och lördag...ojojoj.
De kändes igår kan jag säga :-P

I fredags var de fest hemma hos Jakob.
Skitkul på förfesten,å en massa folk.
Fulla blev vi.
Lite väl kanske,haha..

På krogen var de ganska dött.

I lördags satt jag Jakob,hans bror och en som heter Patrik hemma hos jakob och drack alkohol och spelade alias.
Skitkul spel :-) Självklart vann jag och Jakob,eftersom jag var så jäkla bra. Han är ju ganska trög av sej,men han förstod ändå,så då måste jag ju va skitbra?? hahaha humor :-)
Sen kom Jossan förbi oxå,så åkte vi ner på krogen.
Mycke roligare på krogen än på fredagen :-)
Jakob kom såklart inte in på liljan pga gamla synder,så de va bara jag och Jossan och Tomas som var in.
Men kuuul vare.
Nu blire dock lugnt ett tag.
Tur jag har fått hem mina små juveler,för mina barnlediga veckor ger mej rynkor!!

På söndag fyller jag och neo år,så de blir väl lite kalas här i helgen :-)
Tänk att min bebis fyller 6 år!!? vad hände liksom???
Konstigt att jag inte blir nå äldre alls *host*

Nu ska jag kika på desperata fruar på datorn!

PS. Jag är sjukt sugen på sushi!!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hehehe.. jag ska inte säga det som du sa till mig då ?!!! Jag kommer ALDRIG att glömma hur du mopsade upp dig mit en GAMMAL 30 åring,, hihi,,, och det värsta av allt är väl att du fortfarande har ditt argument kvar om att jag alltid är äldre också,,, MORR!! HAHAHA

2010-04-13 @ 09:30:36
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0