vilket rännande

Sitter å slappar efter en allmänt yr dag. Liam var piggare i morse,men inte i dagisform.
Mamma kom hit och hämtade honom vid tio,så åkte jag med Neo till dagis.
Jobbade ju till sju,så min pappa fick hämta Neo vid 4,så kom dom och hämtade mej när jag slutade,så åkte vi till min mamma och hämtade upp Liam. Sen hem till mej,packade ihop grejor till Liam,och så följde han med pappa o co hem. Han ska sova där inatt så har dom honom i morrn när jag jobbar...puuuhh.
Fast jag tror allt att killarna njuter lite av att vara ifrån varann. Neo är då glad över att få ha mamma för sej själv ikväll ;-) Annars är dom ju me varann jämt,dom går ju tillåme på samma avdelning på dagis..

I morrn jobbar jag min hat-dag..7-17.30. hate it.. Jag har ju typ bara glidardagar annars :-)

I helgen då? Jao.. morgondagen tänker jag vara lite hemlig om :-P Men på lördag blir de party.
Förfest hos Simon,och efter de blir de husgung. Få se om jag glider förbi crille och fia innan jag drar till simon.
Dom har ju halloween party =)
Fast inget kan nog slå partyt dom hade förra året,shit va skoj vi hade,haha.

jag har konstaterat en sak. Vissa saker kommer man aldrig förstå sej på,hur mycke man än försöker.
Men de känns ganska ok ändå :-)
Kan jag bara släppa vissa grejor som ändå aldrig kommer funka,så blir de nog skitbra.Inte för att jag egentligen vill,men för att de bara är så. Dom flesta av er fattar nog nada vad jag yrar om,men de bjussar jag på ;-)

Nu ska jag stoppa Neo i säng,han ligger å kikar på pippi långstrump.
Ska nog stoppa ner han i min säng,myys =)



Kommentarer
Postat av: veronica

kul att du svamlar lite här inne igen.=)

2009-10-29 @ 21:03:30
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul att du har börjat blogga ingen gumman =)

Hoppas du får skoj ute i helgen!

KRAAM

2009-10-30 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0