äntligen fredag =)

Ja ÄNTLIGEN =)
Den här veckan har kännts sjukt lång,jag vet inte varför?
Nu e vi iaf LEDIGA,skönt värre.

Den här dagen har oxå vart yr som fn. Eller är de jag som är yr kanske?
Neo va hur grinig som helst i morse. Annars brukar de vara Liam som står för den biten.
Men eftersom han inte va hemma så var väl Neo tvungen att jäklas ;-)
Skulle absoluuut inte ha varken långkallingar,fleecetröja eller överdragsbyxor.
Glasögonen va lortiga,och så skulle han ha springskor. Trodde han ja. Han är envis,men jag är envisare ;-)
iväg kom vi iaf,trötta och sura. haha

Har haft arslet fullt hela dagen,kan man minst säga. Känns som hela borlänge vart å handlat ungefär.
Snälla söta becca hämtade killarna idag,och kom ner med dom tills jag slutade =)

Städade ihop lite snabbt här när jag kom hem (gör man nå annat nånsin??)
Sen satte jag killarna framför en film me lite chips å pepparkakor medans jag gick in å tog tag i alla mina kläder som ff inte kommit in i garderoberna. Helt klar blev jag inte,men galgarna tog slut :-P
När jag var klar så gör jag den underbara upptäckten av pepparkaks smulor och chips över hela vardagsrummet. Ja just ja,Liam hade spottat ut riesen oxå som är fastkladdat i min VITA matta. Eller ja,den var vit iaf.
Lägg till en MASSA smulor i hela min dator oxå,så va den kvällen räddad. SKITUNGAR =)

Igår hade vi ju sovmorgon eftersom jag inte började jobba förrän kl elva.
Vet ni vad jag vaknade av?
Ett mycket mystiskt viskande.
Då anar man ju ugglor i mossen direkt kan jag säga.
Gick upp och kollar,å vad ser jag?
Neo som serverar Liam glass. I stora lass.
Dom har tömt typ en halv GB glassbytta.
Då snackar vi alltså en sån stor 2-liters.. haha. Fin frulle liksom.
Dessutom så har dom smetat hela soffan,och MATTAN full. Jippie...
JA dom e söta när dom sover iaf ;-) haha

Guuu va jag svamlar... jag har egentligen inget intressant eller vettigt att säga.
Men så är de frivilligt att läsa oxå ;-)

I morrn är de PARTY :-D


Nu är myskläderna på,och röven är parkerad i soffan,och här tänker jag stanna ;-)
Eller så ska jag göra nåt heeelt annat. Vad vet ni? haha. Jag är så rolig.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahaha!!!!!!!!!!!

2009-10-30 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0