weird

Skrev ett långt inlägg igår,men de försvann tydligen... mysko :-S

Hade iaf en supermysig dag. Jag å killarna gjorde äppelpaj,sen kom Ingela och elias,maria,malte å hannes och hälsade på :-)
Hannes är 3 veckor nu,gissa om jag sniffade bebis?? ;-) Sååå himla liten å söt,hi hi.

När alla åkt hem så ville killarna pyssla,så de gjorde vi.
Dom fick göra försenade farsdagspresenter åt Jocke,Blev så fiiina så ;-)
Neo skrev "jag älskar pappa" alldelens själv. Jag bara sa vilka bokstäver,så skrev han.
Duktiga killen.
Å pappan blev glad när han kom hit och hämtade mästerverken ;-)

Idag gick vi upp tiiidigt. 4.45 ringde min klocka. urss.
Killarna gick upp vid 5.30. Men dom var ganska pigga,trots att dom inte gärna ville sova igår kväll.
Jobbade bara till ett idag. Skönt me kort dagar.
Hämtade killarna på dagis,sen åkte vi hem till min mormor och hälsade på.
Nu har vi käkat kvällsmat här,å ska väl snart börja förbereda för kvällen.

I morrn ska dom fotograferas på dagis :-)
Sovmorgon i morrn. Behöver inte åka förrän vid nio.

Haha jag skrattade ihjäl mej igår.
satt å ltjuvlyssnade på killarna när dom va inne på sitt rum.
Dom e så roliga när dom diskuterar.

Neo: Liam vet du,mamma å pappa kommer att dö före oss,då får ju vi göra VAD vi vill!!
Liam: åå jaaaa va coolt!
haha...

Idag sa neo: Mamma,tänk om man vore en snippa!! Sen asgarvade han.. hahaha

Nä,ska stoppa dom här ortgrisarna i ett bad :-)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hahahahahahaha =)

Fan va goa dem är !!!

2009-11-11 @ 20:17:34
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0