Vad hände??

  • Idag efter jobbet skulle jag sova en stund tänkte jag. VA så jäkla trött,trodde jag skulle somna när jag satt i kassan efter lunchen...aaah.
    La mej iaf när jag kom hem å vaknade inte förrän kl åtta!!! Gissa vem som INTE kommer kunna sova inatt?
    Typiskt mej :-P
    Jag som börjar sex i morrn...buhuu
    Jaja,shit happens. De va skönt å sussa iaf ;-)

    I morrn efter jobbet ska jag ev upp till Jocke å hämta mina julgrejer.. Ni vet stjärnor å sånt där.
    Skulle ha gjort de förra veckan men de blidde inte av.
    Dagiskorten har kommit oxå,såååå himla fina :-)))

    ÅÅh förresten. Vet ni vad mina ligister gjorde här om dagen?
    Måste ha vart i lördags då vi var lediga.
    Dom smööööög upp,sen hade dom tryckt i sej en hel 200g chokladkaka och hällt ut en hel julmust över min vita matta i v-rummet. Skiiiitungar,haha.
    Dom vet väl att mamma e en godisråtta å att de finns candy i skåpen ;-)
    Dags att sätta lås på tror jag,haha.

    Nä... undra vad man ska göra för att bli trött då?  Suck :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0