slappardag

Gissa om de är skönt me såna dagar ibland :-)
Vaknade vid halv tio typ. På soffan.. Skapligt ont i nacken :-P
Tittar ut å de första man ser är SNÖ... fifaan..
Har inte gått utanför dörrn mer än till tvättstugan. Brr
Eller nu ljög jag. Gick till affärn å köpte godis ;-)

Idag har vart en bra dag :-D
Känns lite som att ha vaknat upp ur en dimma... Hur kunde jag vara så blind?
Hur kan man låta nån trampa på en och behandla en som skit?
Och personen i fråga är så väck att han fattar inte ens hur ont de gör...
Meeen som sagt. Gamla spöken är borta nu.
De som blev sagt igår var verkligen droppen,en gång för alla.
Hoppas verkligen att mina ord gick in oxå..
Jag har då inte hört nåt idag,så I really hope so :-)

Jag saknar mina små prinsar.. Pratade me dom tidigare ikväll,då lekte dom kurragömma hemma hos Jocke. Sötisarna :-)) Hoppas nästa vecka kommer snabbt,så dom e all mine again <3

Undra va man ske hitta på i helgen då? Nån som har några ideer??

Nää.. nu ska jag fortsätta mitt slappande här.
Godis,julmust å en massa gossipgirl avsnitt. Kan de bli bättre?? ;-)

Kommentarer
Postat av: jeanette

va trevligt att du bloggar för fulla muggar. har man nåt att läsa till kaffet. de gillas.

nää byt ut godiset till chips o dip istället, då kan vi snacka ;)

2009-11-06 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0