mår som jag INTE förtjänar...

Shit va trött jag är... vaknade vid typ halv nio å kunde inte somna om. Varför är de alltid så,att man sover så illa när man har vart ut? Drygt värre.
Jag som faktiskt va ganska lugn och städad igår för en gång skull :-P
Förfesten hos simon va kul,men på hela huset var de bara yrt. Skitmycke folk å man tappade bort alla hela tiden.
Blev runtknuffad överallt å massa äckel som tafsar å juckar en i röven. Urkk.
Låter som att jag var för nykter va?? haha.
För så är de väl säkert annars oxå,bara de att då märker man de inte :-P

Pratade me mamma nyss. Hon höll på att få ett bryt därhemma,haha.
Hon har ju inte bara mina kiddos därhemma,utan även robin och Måns.
De var highlife om man säger så.
Alla retas skriker och slåss,hahaha..stackars mami.
Hon tyckte jag skulle komma dit nu,men jag övertalade henne lite så jag kunde komma om ett par timmar i stället.
Jag ORKAR verkligen inte gå,buhuu.
JA vill ligga på soffan å floota en fetingpizza å glo på film =)
Ikväll kanske...

Igår fick jag reda på nåt jag egentligen redan visste. Fast jag kanske inte har VELAT tro de..
Men nu vet jag säkert,så nu äre verkligen bara att släppa å gå vidare.
Thats life I guess.
Nää,försöka ta tag i sej själv innan hela dagen försvinner.
En dusch brukar funka =)

Jag säger som Gunilla..Nu blire lugnt med party ett tag framöver *gäsp*
Puss på dom som förtjänar det =)

Kommentarer
Postat av: Line

Ja jag förtjänar nog en puss för jag har vart snäll :)

Äntligen har du börjat blogga igen. Var tusan in massvis för att jag tänkte att det skulle dyka upp något inlägg någon dag, och nu kommer det ett varje dag :) Jätteskoj!

Ha en skön Söndagskväll!

2009-11-01 @ 21:10:00
URL: http://line.anan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0