julfest

Väldigt moget inlägg jag skrev inatt va? höhö
Vi hade iaf sååå jäkla kul igår.
Julfest me jobbet.
Massa julmat och en massa alkohol.
Och en massa skratt som vanligt :-)
Var meningen att vi skulle gå på hela huset efteråt,men vi kom inte ner förrän kl va närmare tolv,så de sket sej.
Omöjligt att komma in där då ju.
Sååå vi drog på liljan.
Jag Malin och Gunilla.
Sen kom resten av gänget ner oxå.
Askul :-))
Dom andra hade tydligen haft efterfest hos sylvi inatt till klockan 5 i morse.
Haha..
Inte jag heller,jag e ju ordentlig,right??  haha..
GAnska skönt att vakna upp å inte vara bakis iaf :-)
Sov ända till halv 2,sweeet :-)
Traska hem till mamma å hämtade barnen vid tre.
Eller ja,vi stannade där tills klockan va sex.
Sen hem å utfodra och rengöra barn :-P
Film och soffmys nu på kvällen.
Å nu ska jag soooova.
Upp tidigt i morrn.
Usch.. Lediga helger går alltid för fort.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Vilken söt blogg!

2009-11-29 @ 23:02:22
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja det var såååå kul !!! =)

Jag har lagt ut några av bildbevisen på bloggen nu...

Kram Ingrid

2009-11-30 @ 19:33:54
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0