hmmmm...

Nån som va ännu mer galen härinne igår. Äre nån som jäklas lr? :-P
Eller nån som har ett väldigt tråkigt liv å e inne här hela dagarna typ...
Jaja,de får jag väl bjuda på då ;-)

De blev ingen film igår,för måns vägrade sova...skitunge :-P
Syrran gav upp och gick å la sej runt tolv tror jag.
Jag va uppe ett tag till.
Sov på soffan inatt för måns och syster låg i min säng.
Både Liam och Neo kom å la sej breve mej inatt,så de va aningens trångt,haha.
Min rygg e ganska paj idag...
Har legat och myst hela morronen här framför bolibompa ;-)

Får väl se den dära filmen ikväll i stället då. 2012 vare vi skulle se.
Men kanske får besök ikväll så jag slipper kolla själv :-)

Nä,ska ta å fixa lite lunch här,sen får vi se vad vi hittar på :-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha jösses. ja o lilly e oskyliga :)

Åhh den filmen vill ja oxå se.

2009-11-15 @ 12:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0