baddax

Idag är jag å killarna lediga. Skönt! Känner mej ff seg efter helgen :-P
va ju ut me gunilla å patricia. Först va vi på kupolenfest,sen liljan,å sen efterfest hemma hos johan,puh.
Fast jag var faktiskt duktig å drack bara vatten på efterfesten,de ni ;-)

Idag ska jag å killarna åka till aqua nova å bada. Jocke e oxå ledig,så han ska följa med han oxå.
Blir nog skoj :-D
Idag är de vaccinationsdax för barn födda 06.. är ff osäker på hur jag ska göra. Hur ska ni andra göra??
Hilfe... Fast de lutar åt att vi vaccinerar dom..

Nä.,leta på min bikini då..huu. haha


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lilly vaccinera sig igår o Millan ska på torsdag, ja med på torsdag om dom har tillräckligt med sprutor, annars får ja vänta till alla vanliga människor får ta den. Ska du ta sprutan?

2009-11-24 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0