äntligen

Är den här dagen snart över :-P
Masade ju mej hem till mamma vid två-tiden. Hon mutade mej med pizza,så då var de väl värt promenaden ;-)
Hon vet hur hon ska göra ;-)
Liam låg och sov när jag kom dit,å va inte direkt på solskenshumör när jag väckte honom.
Jösses vilket humör.. Vart kan han ha fått de ifrån?? *ser oskyldig ut*

Mamma åkte iaf å köpte pizza,sen däckade jag på soffan. Skööönt vare å sova en stund =)

Sen kom jocke å hämtade oss,för jag orkade verkligen inte gå hem. Kallt som fan vare oxå.
Dessutom var Liams vantar borta IGEN,så de va bara å åka å köpa nya.
Helt hopplöst,tror de e 4:e paret vi köper nu bara sen de blev kallt ute.

Kidsen somna då utan protester  för en gångs skull....

Ja,de är då inte bara svininfluensa som går nu. Tror de är en göra-slut-epidemi oxå..
3 par som jag känner inom väldigt kort tid.. Undra om jag och Joxen smittade av oss?? :-O
Men de e ju så,funkar de inte så är de inte mycket att göra åt saken.
Å hey,fler singelkompisar till mej,höhö..Lite ego kan man väl få va?? =)

Tänkte jag skulle slänga in lite bilder,men de går ju så jäkla segt så jag skiter i de.
JAg vill ha ben å jerrys!! Varför köpte jag inte de för??? Suck..

Nä,nu ska jag packa iordning allt för i morrn.. Klockan ringer 5,så de e väl dags att knyta sej..
Kidsen ska ju till joxen i morrn efter dagis oxå :-(

NAttnatt!

Kommentarer
Postat av: jeanette

ååh va gott med pizza. ja e trött än efter helgen, bläää, aldrig mer.



2009-11-02 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0