äntligen helg

Jag och killarna sitter här i soffan å myser framför en film. Underbart :-)
De snöar ute. Gillar inte snö egentligen,men barnen är helt överlyckliga,å då kan man ju inte annat än att bli glad.
Vi ska bara myyyysa en massa i helgen,ska njuta av mina underbara ungar så mycket de bara går.
Snart är de ju måndag igen,å då ska dom hem till Jocke :-(

Syster å Måns kommer hit å leker me oss idag. Blir nog att dom sover kvar oxå.
Så de blir nog film å mys ikväll skulle jag tippa på :-)

Igår va de nån som gick bananas här på min blogg. Antal sidvisningar var helt sjukt hög.
Nån som vill erkänna? För jag blir lite paranoid,haha.
Funderar på att sätta lösen på bloggen igen,men har inte bestämt mej riktigt än.
Jag hojtar så klart isf :-)

Slänger in ett par bilder från igår,när vi hade fredagsmys här ;-)



liam skakar rumpa,haha




ha en trevlig helg,de tänker vi ha <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va mysigt ni har de.

De va inte jag som gick bananas haha. Men de kan ha vart Lilly, hon läser oxå bloggar, men hon satt inte här så mkt igår va ja minns..

Ja sätt lösen, tryggare med det tycker jag.

Ha en fortsatt trevlig helg.

2009-11-14 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0