ledig

Idag har jag och killarna vart lediga. Ja dom 2 små då iaf,jocke jobbade ;-)
Huuur härligt som helst,vi har vart ute typ hela dagen. Veronika kom hit på fm å drack kaffe,så vi han babbla en hel del.
Så himla skönt att vara ute i solen :-))
När jocke kom hem åkte jag till kupolen och fikade me maria. Så idag har jag vart en riktig skvallerkärring,haha.
Shoppade lite smått,sen kom Jocke å kidsen,så handlade vi innan vi åkte hem och lagade mat.

Imorrn ska man upp före tuppen igen. Bläää jag e så TRÖTT på mornarna! Snacka om att de e nedräkning till semestern nu asså. Ska bli så skööööönt. 8 veckors ledighet,lovely!!
I morrn ska jag sätta i mina extentions,jippi :-))

I helgen blire husgung. En massa folk kommer de hit,de ska bli skitskoj :-))

Nu ska jag hoppa in i duschen,sen smörja in mej me brun utan sol. Få se hur fläckig man e i morrn..haha


Kommentarer
Postat av: Kati

Mmm, det börjar visst bli dags för brun-utan-sol, om man (jag) ska våga visa sina ben in public ;-)

2009-05-26 @ 22:45:36
Postat av: Anna

Hej!



Jobbade du idag? Jag var på ica när en tjej tuppade av och svimmade, jäklar vad läskigt det var, jag trodde hon dog först! Har aldrig sett nån svimma förut. Och mitt i alltihop stod jag och mina barn och tog oss ingenstans med stora syskonvagnen så vi fick böka lite men ut kom vi till sist ;-)

Hoppas det gick bra för den där tjejen!

Hur är det med dig då? Full fart? Ha det bra! /Anna

2009-05-29 @ 16:08:04
URL: http://annashjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0