kallsvettig

Ska alles strax gå å sova. Har kikat på L-word. Sitter å kallsvettas å fryser om vartannat.
Är så trött på de här nu,har vart så här i flera dagar,kan de inte bara bryta ut ordentligt eller försvinna?

I lördags va vi iaf ut. Hemma hos Emma först på fest och firade Maria som fyllt 30.
Jättekul hade vi,drack å sjöng singstar :-))
Efter de vart de husgung. Där var de oxå jättekul.
Lite svårt å hålla reda på alla man var ut me bara,hi hi.
Förutom hela tjejgänget jag förfestade med,så kom även Katja och Gunilla ner.

Jaja,skitkul hade vi iaf. Tog sällskap me Vejron hem,hittade på henne på vägen ut *s* Var väl hemma vid halv 2 ca.
Så fucking halt här utanför så jag ramlade pladask raklång här precis nedanför trappen,tss..
Va iaf inge bakis i söndags,vaknade tillåme innan kl ringde. Skulle ju nämligen jobba. Men när jag skulle ropa på Joxen så kom de bara ett svagt väsande.Min röst var borta..eeh?
Så de va skitkul å sitta i kassan hela dagen utan röst. Not.
Är ff jättehes,men de går åt rätt håll iaf tror jag.

Barnen e iaf friska *peppar,peppar* Joxen e dock sjukskriven denna vecka ut. Han var till läkarn igen igår å fick nå annan antibiotika utskriven eftersom han käkat den andra en vecka å inte blivit bättre. Snarare sämre+ett tryck över bröstet.
Konstigt att dom bara skriver ut ny antibiotika tycker jag,inte tar nå prover eller nåt???

I morrn e jag ledig. Ska bli riktigt skönt. Har vart ett par tunga jobbdagar eftersom jag inte kännt mej nå bra.
Neo åkte hem till elias å lekte idag efter dagis,han hade haft de jätteskoj.
Å Joxen gjorde lite chokladbollar me Liam,som tryckte i sej typ allihopa *s* Kan han behöva,magrare unge får man då leta efter. Blir väl så när han e sjuk hela tiden stackarn..
Jag slocknade på soffan en stund när jag kom hem,sen har jag städat här. Såg ut som hej kom och hjälp mej,men INGEN kom. Urss,jag avskyr när de e stökigt å äckligt,urss. Blir på dåligt humör.
Å nu har ingen orkat gjort nå på flera dagar här hemma,då de var välbehövligt!

Nu ska jag gå å sova. Fast jag är en riktig nattuggla,och har alltid varit.. Tycker de e så skööönt å va uppe på nätterna.. lugnt å skönt :-)
Men de e ju en dag i morrn oxå..
nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0