still dead :-)

Ja man e ju fortfarande  sliten efter P&L,men de e kanske inte så konstigt efter all alkohol man tippade i sej..haha
Men vi hade SÅÅÅÅ  kul :-))

Idag har vi vart på leksand sommarland å röjt. Jag,joxen våra kids,sen var vejron med me sina töser. Jätteskoj var det.
Men min TASKIGA solbränna e inte å leka med,ajaj va de fviiiider :-P
Bilder kommer,men inte just nu. Jag orkar helt enkelt inte.
I ikväll ska jag å joxen mysa. Käka thaimat å kika på film. + att de står en ben och jerrys i frysen å väntar på mej. haha.

I morrn blire dammsjön hela dagen! Såååååå skönt me semester!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja välkommen te klubben. FAST ja håller på o flagnar bort min bränna nu. skafixa en ny idag haha

2009-06-30 @ 08:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0