bad idag oxå

Imorse drog vi iväg till dammsjön och badade. Kidsen var helgalna å var i vattnet flera timmar. superskönt var de faktiskt,jag badade oxå en gång ;-)
Vejron och flixen kom och joinade oss oxå :-))
Vero,fick du nå kort på mina vildar elle?? :-D
Jag glömde ju såklart kameran hemma.

Åkte å handlade på hemvägen,Liam somnade och de var för varmt att vara i bilen,så jag fick bära honom genom hela affären. Skapligt mör man lär vara i armarna i morrn. Även om spinkisen inte väger  särskilt mycke,så blir dom ju så lelösa när dom sover. Jaja,han fick sova skönt ett tag iaf. Väcker man honom låter han som en mistlur,inget man har lust me när man handlar ;-)

Städade när vi kom hem,välbehövligt kan jag lova. Sen slocknade jag faktiskt på soffan en timme.
När jag vaknade hade joxen börjat fixa med maten. Vi har käkat tacos å myst här,yum yum :-))

Barnen somnade som klubbade små sälar här vid 8-snåret.

Imorrn vet jag inte vad vi ska hitta på. blir de fint väder så blire nog allt dammsjön igen,men jag hörde ryktas om att de skulle bli sämre imorrn??

Ska försöka sova nu,tänk att man ställer om dygnet så fort man e ledig... Men de e ju så vaaarmt,de går verkligen inte att sova. Idag har jag dock följt vejrons råd å haft alla fönster öppna på övervåningen,å tagit men en kall dusch,så vi får se hur de går!

ÄLSKAR min fina family :-)))

Förresten,imorse innan vi va å badade sprang jag in på jobbet å handla en snabbis. Min chef frågade mej hur i all världen jag kunde se så trött ut när jag har semester. Han har nog inte fattat vad lite smink kan göra?? haha



smink



inte smink- en viss skillnad..haha


nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag ser ut som en gay när ja e osminkad.

ja en kalldusch e jätte skönt att ta o alla fönster öppna, så ha vi, de hjälper mot hettan o svettet haha, de blir lite rotation =)

2009-07-01 @ 08:56:52
Postat av: Malin

haha jaaa man ser ju helt sjuk ut UTAN mascara!! sån jääkla skillnad blire.man har man semester så har man ;)

2009-07-01 @ 13:38:57
Postat av: Kati

Ja, att de aldrig tröttnar. Tänk om barnen sitter där om 10 år och leker med sina Blixten-bilar... Fast det är väl inte så troligt.

Och om smink så är det ju tur att det finns nåt som kan få en (mig) att se någorlunda normal ut :-P

David har precis varit och handlat en ny fläkt, hoppas den är bra. Vi har också alla fönster och dörren öppna, men det hjälper bara lite...

2009-07-01 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0