trött...

Ojojoj,va trööött jag har vart idag.. Eller vi rättare sagt,joxen  har sett ganska död ut han med ;-)

Var ju som sagt hem till fia å crille igår på grillfest.
Hade så jäkla roligt. Jag skrattade så mycke igår så att jag är helt öm i magen idag.
Kom väl hem vid 5 i morse ca. Har tagit hur mycke bilder som helst,men jag lär ladda batteriet till kameran.
Ni ligger risigt till alla ni som var med moahaha :-)
I morse när vi kom hem så vaknade måns,syrran va lagom glad när hon fick gå upp med honom :-P
Sen i orse nån gång så kom både Neo och liam intassandes till oss.
Tror dom gick upp vid 8 nångång,men jag har inte sovit mycke alls,för dom har bråkat hela morgonen/fm typ.
Dom har vart jobbiga åt moster tror jag minsann :-P (fast eg så tror jag de va måns som var värst)
Igår hade dom vart jättemysiga iaf Liam hae legat å myst i saras famn,så hade han tittat på henne å sagt:
-Jag tycker om dej moster <3
Gullungen min!!!

Liam kom in på fm å skulle sova middag me mej,då tyckte jag att han kändes så varm..
Han somnade iaf,sen när vi vaknade igen så var han skållhet stackarn :-(
Han har vart ganska hängig hela dagen,dock blev de ju mycke bättre me lite alvedon..
Vi åkte iaf iväg så kidsen fick hyra film å köpa lite godis.
de kan ma behöva när man e sjuk,å speciellt när de är så här tråkigt väder!!

När vi kom hem igen så la jag mej å läste. Slocknade efter 2 röda,å sov i 2 timmar typ.
Skönt!!
Fast jag e ff skittrött,haha...
Jaja,skönt att inte va bakis iaf :-)

Som sagt lär jag ladda kameran,men kan bjussa på lite bilder från furuvik osv som jag lovade här om dagen :-P


































Sofia sjögren och emma ska åka skeppet. Jag vägrade :-P



Lite fler bilder bla från när  vi var i grangärdet.





























Liam å Nova..hur söta som helst -))











De va allt för idag,nu ska jag ut å ta ett bloss,sen blire sängen!!
Nattinatt!






Kommentarer
Postat av: Malin

Tjoohoo!

Hoppas du hade kul igår på liljan och att du mår bra idag! Kram/Malin

2009-07-25 @ 12:47:08
URL: http://mejlinanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0