tråkdag blev myskväll

Guuuu vilken tråkig dag vi har haft.
Kidsen har bråkat HELA dagen. Neo retas,Liam grinar å skriker.
Idag var första dagen på semestern som jag verkligen kände av den där rastlösheten jag har en förmåga att få när de inte händer nåt.
Jag skyller på vädret,för de har verkligen vart PISSVÄDER idag.

Vi åkte iaf hem till vicki å kidsen så barnen fick leka av sej lite.
Alltid lika skoj å träffa dom :-)
Skulle ju eg hem till becca o co,men dom fick fullt hus,så vi tar de en annan dag.

När vi stoppat våra bråkiga kids i säng så hade vi en riktig MYS kväll.
Kikat på film å så :-)
The wrestler såg vi. Tyckte inte att den va så bra,menmen...
Trodde jag skulle få böla lite,man har ju sett reklam på den..
Men icke. Jag som är den blödigaste som går i ett par skor annars ;-)

I morrn ska vi till leklandet me maria,nicke å deras kids.
Lär ju hitta på någe när regnet öser ner.
Skulle egentligen vilja åka till aqua nova som neo tjatat om ett tag nu,men är dom färdiga där? Nån som vet?
De va ju stängt för renovering förut iaf...

Nu ska jag strax gå å lägga mej breve min darling.
Måste bara torka först.. Har smörjt in mej me brun utan sol. Annars lär ju färgen man fått snart försvinna.
Gör den ju i vilket fall säkerligen eftersom jag har börjat flagna på axlarna,grr...
Well well..

nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha samma skit dag här, bråk o regn o inget att göra. men te helgen skulle de bli fint tror ja. ja den som lever få se =P

brun utan sol körde ja oxå med (bara på vintern) nu suger ja solstrålar, när dom väl e framme så att säga, vilket märke använder du? ja ha nivea.

2009-07-08 @ 07:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0