slödag

Ja en sån blev de idag. Första dagen på hela semestern som vi bara vart hemma tror jag.
Jag fick sovmorgon idag,sov ända till 12!!! Va helt seg i kolan när jag vaknade...
Va hemma å segade å gjorde typ ingenting,barnen va helt omöjliga. Tänk att dom blir så rastlösa! Dom har retats med varandra HELA dagen. Eller ja,Neo retas,Liam skriker. Gah..
Fick iaf i dom lite mat när Liam sovit middag.
Tvättat en massa tvätt,rensat garderoben uppe. Eller börjat iaf.. Jösses,VAR kommer alla kläder ifrån? Har jag verkligen köpt allt?? haha..illa...
Åkte iväg å handlade. Barnen va HELT galna inne på affären. Högt å lågt,låg på golvet,sprang runt å skrek.
När vi kom hem vart dom förpassade till sina rum bägge 2.
Vi hade sagt innan vi åkte att vi skulle gå ut i skogen när vi kom hem igen,vilket dom älskar.
Men som dom betedde sej blev de inget av me det!
Dom fick iaf städa sina rum,sen var dom uppe å lekte medans jag å Joxen grillade hamburgare.
Satt ute på altanen å åt,ääälska sommar :-))  Hur gött som helst.

Sen åkte Joxen iväg och hämtade min lillebror som ska sova här inatt.
Han ska nämligen med oss till orsa björnpark imorrn.
Pappa o co+syrran å måns ska oxå med.
Skoj .-)
Hoppas på najs väder bara,får gärna va lite svalare asså,annars dör man väl i dom där backarna!

Nu på kvällen fick jag världen städnojja här.
Rensat som en galning i köket. Alla köksskåp osv.
En hel sopsäck med en massa skit som ska slängas.

Nu e jag helt svettig,så nu blire en dusch,sen blir de sängen.
Om jag kan locka med mej joxen som sitter borta vid sin dator. ;-)



Skräddarbacksmonstren. Jag lovar,dom e INTE så oskyldiga som dom ser ut ;-) Dom döljer sina horn väl,haha!

Kommentarer
Postat av: veronica

japps det blidde naveln..=) ja grillning najs.=))))

2009-07-02 @ 08:08:57
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0