rullar fram snart

Ja precis så känns de iaf. Har inte gjort nå annat än mölat senaste veckan känns de som..
Jaja,har man semester så har man. Får väl köra en c-kur i höst,haha.
Inte för att jag gått upp nåt enligt vågen nurå,men man känner sej ju uppblåst som en padda :-P

Igår sov jag iaf hos syster. Myskväll me allt va de innebär. Massa candy å film alltså :-)
Idag hämtade jox å kidsen upp mej så åkte vi hem till svärisarna å  blev bjudna på suuupergod  mat. Grillat så klart :-))
Å megagod cheesecake till efterrätt.
Va där i en massa timmar,å med oss hem fick vi samuel :-)
Förut har dom ju bara råkat han å neo men nu leker dom faktiskt bra ihop.
Så dom har haft jätteroligt här hemma :-))
Har nyss gett dom kvällsmat,å nu är de väl sängdags för som snart.
Neo å sam ska sova i neos säng,få se hur de går ;-)
Annars har vi ju en extrasäng så de ordnar sej nog.

Jag å jox hade tänkt ha lite mys ikväll.
Thaimat,ben&jerrys å film. Lovely. Ni ser,vi bara äter,haha..

I morrn ska jag hem till mamma å hjälpa henne måla om ett rum.
Jag avskyr verkligen att måla,men men :-P
Iofs e jag sugen på att göra om vårt v-rum oxå,å jocke verka inte helt omöjlig så vi får väl se ;-)

Nää,nu ska barnen i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0