lekland och shoppingtur

I morse åkte vi iväg till leklandet där vi mötte upp maria,nicke å kidsen. + hela borlänges befolkning typ. Var såååå mycke folk där,barnen kunde ju knappt leka..
Annars när vi har vart där har man ju nästan varit själv..
Mötte Maria victor och malte där oxå. Neo e ju sååå förtjust i malte. SKa gå runt me han hela tiden,hålla handen å bära ^^
Han vill ju så gärna pyssla om honom,men ibland blir de lite mycke kanske.. :-)

EFter leklandet käkade vi lunch på max.
När vi va på leklandet blev jag helt kär i en top som maria hade på sej. Hon hade köpt den på gina,så efter att vi hade vart på max åkte vi till kupolen för jag skulle kolla om den fanns. Vilket den så klart inte gjorde.
Åkte hem till min mormor å morfar en svän´g. Barnen fick glass i stora lass som vanligt när man e där,haha.
Dom vart då så glada å se oss,lär se till å åka dit oftare,dom e ju ganska gamla lixom..

Sen kom jag på den briljanta iden att åka till falun å kolla på gina där. När jag ser nåt jag vill ha,så blir jag ganska besatt om man säger så :-P
Meeeen den fanns såklart inte där heller,buhuu :-(
Va lika förra sommaren,men då va de en jeansklänning jag inte fick tag på. Letade öööverallt.
Toppen e iaf röd med stora vita prickar (hade tydligen funnits i svart och vitt oxå) sen är de knyt bak på ryggen.
Så om nån vänlig själ får syn på den nånstans så kan ni ju hojta ;-)
Hittade iaf 2 tunikor ¨ett par jeansleggins på gina,men de stillade inte min hunger..haha
Shopoholic,oh yes :-P

Se ville jocke in på zoo som vanligt när vi e i falun. Så vi gick in där.
Där fanns de så klart gröna leguanbebisar,så joxen blev helt till sej..
Minns ni iggy vi hade? Vi hade ju en leguan förut som va över 120cm..
Hur mysig som helst.
Vi sålde honom dock när vi flyttade hit pga att han skulle inte ha fått plats här helt enkelt.
Terrariet va sååå stort,å byggt för att passa i vår gamla lägenhet.
Nu är de ju större här,men v-rummet e mindre..
Aaanyway. Jox vill alltså ha en leguan.
Jag blev oxå lite sugen faktiskt.. Skulle va kul å ha en från bebisstadiet.. Iggy tog vi ju över som nästan fullvuxen..
Men vi får la se.. Jag vill hellre ha nåt ulligt å gulligt ;-)
Sen är de ju det..dom blir så jäklarns stora...
Tar en massa plats...

Imorrn ska vi leka me becca å co.
Nu ska jag kika lite mer på dollhouse,en ny serie jag har tankat hem.
Riktigt bra faktiskt .-)

Kommentarer
Postat av: Kati

Vi kollade också på Dollhouse i våras. Tyckte första avsnittet var ok, men sen blev det bara bättre :-) Väntar nu på en ny säsong...

Om nåt ulligt och gulligt skulle råka vara en katt, så finns det en pojk här som gärna kommer och klappar lite ;-) "Mamma, jag vill ha en katt här hemma" får man höra rätt ofta..

2009-07-09 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0