heldag i furuvik

I morse vid 9 drog vi iväg till furuvik. Blev en hel hög som åkte..
Vi 4,crille,Fia och Nova,Sofia sjögren och Lukas,Jeppe emma,sam och Calle,sen några kompisar till fia och crille.
Skitkul har vi haft,å vi hade sån tur att vi slapp regnet helt.
De där me karuseller var dock ingen höjdare för nån utav våra barn. Köpte åkband till Neo å En massa biljetter till Liam. Tror dom åkte 2 karuseller var. Skitungar,haha!!
 Blev en vända förbi IKEA på vägen hem så klart!

Kan nån förklara för mej hur f-n man kan få träningsvärk i RÖVEN av att måla??
VAr ju hemma hos mamma igår å målade om hennes sovrum. Idag har jag asont i röven,de e ingen lek asså.
Why?? haha.. Jaja så kan de gå..

I morrn ska vi hem till Fia å Crille å grilla å dricka lite  (mycke?)öl.. Fast jag håller mej till vin jag ;-)
Barnen ska va hemma hos syster.
Good luck till henne,haha..
Sist hon hade dom så ringde hon hem till pappa med gråt i rösten,för dom vägrade sova *fniss*
Hon har då inge pondus hon heller ;-)

Bilder från dagen kommer senare eller i morrn. Min röv sitter fast i soffan nu,jag orkar inte hämta kameran!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

fan va skoj! kul o se bilder sen =)

ska ni inte te falun idag då?

2009-07-22 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0