fortsätter då

På gårdagens inlägg. Blev inte av igår,ändå va jag vaken lääänge. Lyckats ställa om dygnet kan jag lova. E ganska bra på de :-P
Fick sovmorgon imorse oxå. Min darling e bäst .-))
maria å Niklas å kidsen kom å hälsade på oss på fm.
Nu sover Liam middag. Den suraste unge som finns tror jag,gaah.

Bilder var de ja... here we go
Var ju å badade me crille å dom i dammsjön här om dagen så först dom bilderna



























i förrgår var vi på bio




Sen hittade vi en rolig lekpark :-)























Nuuuu orkar jag inte lägga in fler idag,tar ju sån jäkla tid :-P
Vi ska strax åka hem till Becca å Pär å hälsa på,sååå himla trökigt väder ju,blir galen!!!


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Hej vännen.

Tack! Kan inte du också gå på mammabloggalan nästa år?

2009-07-07 @ 20:56:41
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0