flintis

Håller på å pillar ur mina extentions. Upptäckte nämligen idag att jag har typ dreads i hårbotten. Najs värre.
Satan va ont de gör,vette 17 hur jag ska få ut de här utan å bli flinis!!
Har fått ut kanske 10...bara typ 90 kvar då,ajajaj =/

Idag har vi iaf vart i orsa björnpark. I världens hetta. trodde vi skulle tuppa av utav värmeslag hela högen. Men de gick. Å alla djur såg vi oxå. björnar,vargar,tigrar,isbjörnar osv.
Fast jag måste säga att jag tycker den där parken e lite överskattad.
Tror ungarna hade haft roligare i dammsjön faktiskt,å vi oxå :-P
Hoppas att de blir fint väder i morrn,då åker vi dit tidigt.

Ska ni dit i morrn jeanette???

Har grillat  här hemma nu på kvällen. Robin ville sova kvar här inatt med,å följa me å bada i morrn.
Sara å måns va me å grillade dom oxå,dom har precis åkt hem.

Ska väl fortsätta pilla här,få se om jag får nå hår kvar :-P

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja vill oxå ha sånt därnt i huvet.

mmmmm gillat.

nej vi ska nog inte dit idag, va där igår o brände oss hela högen haha. o vädret va ju pissigt idag =(

2009-07-03 @ 08:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0