dammsjön

Fick sovmorgon idag. Tack darling <3
Regnade ju på morgonen så trodde inte de skulle bli nå bada av idag.
Men sen blev de ju jätteskönt så vi drog iväg och badade i flera timmar.
Huuur skönt som helst. Idag var de inte sådär stekande hett heller. Riktigt najs :-)
Robin va me oxå,barnen va i vattnet hela tiden. Fattar inte hur dom orkar,jag nöjer mej med ETT dopp jag. Haha

Åkte hem å fixade mat,sen kom Robins pappa och hämtade honom.
Vi kom på att vi behövde storhandla,men vägra göra de me ungarna. De går verkligen inte.
Ringde till svärmor,hon kunde inte passa dom,inte min pappa heller,å mamma fick jag inte tag på.
Ringde Maria,räddaren i nöden,haha. Så barnen fick va me henne,victor och Malte,å vi fick handla i lugn å ro :-)
Dom hade badat i poolen utanför dom under tiden. :-)

Liam har inte sovit nån middag idag,så han slocknade nyss här breve mej i soffan.
Jocke bar upp han,å nu ligger han å VRÅLAR däruppe *suck*
Han fick väl en powernap kan jag tro :-P

Har lovat Neo att han ska få va uppe längre idag. Han behöver lite egentid tror jag,så han å jag ska sätta oss å rita lite ute på altanen. Sen kanske spela lite yatzy =)

Ikväll blire film å mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0