bild-attack

Ja nu blire en massa bilder. Har ändå inget annat för mej,de e lugna gatan här. Jox å Liam sover middag,Neo e ute å leker med Elias :-)
Börjar me lite bilder från orsa björnpark

Robin å neo i bilen på väg dit


Sötis Liam

Jösses va sakta de går å lägga in bilder... jaja,jag fortsätter...








Hmm,blev visst en pause här på ett par timmar. Killarna kom in å ville ha blåbärspaj,så jag har bakat här. Både paj och annat.. Men nu fortsätter jag då










svetlana,haha fyfan va varmt de var!!

Nä,nu hinner jag inte mer,vi ska åka hem till maria å nicke å fika lite.
Lägger in fler bilder ikväll!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt med bild-attack!!!

2009-07-06 @ 21:56:05
URL: http://line.anan.se/
Postat av: jeanette

ja önskar att de va lika varmt nu.

roligt med bilder. mer mer =)

2009-07-07 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0