åååååååååå

Jag blir galen på detta väder de e så himla tråkigt!!!!
Man kan ju bli deprimerad för mindre :-P

Idag har vi iaf vart hemma hos becca å co hela dagen.
Blev bjudna på både lunch å middag,lyxigt värre :-))
Jag å Liam slocknade en sväng i deras sköna soffa,haha.
Ja men man blir ju så trött när de bara regnar å regnar å regnar....
På lördag ska vi dit igen,å käka,spela buzz,dricka lite alkohol å basta.
Sen sover vi kvar där hela familjen. MYS :-))

I morrn ska faktiskt jag å syster ut å svänga våra lurviga.
Få se om de e nå folk ute överhuvudtaget,hehe..
Jaja,de ska bli kul iaf.
Vi glider nog in på liljan kan jag tro :-))

Nu ska vi snart lägga våra barn.
Sen blire bara å slappa.
Har fått hem 2 nya böcker jag beställt.
marilyn mansons självbiografi,sen en bok som heter dirt. Den handlar om mörtley crue. Inte för att jag gillar dom men de va nån som sa att den va bra :-)

Nä,nu ska jag ut å ta ett bloss. Brr

Kommentarer
Postat av: veronica

oo jag håller på med dirt boken jag med...hellt sjukt..haha =) alltså boken

2009-07-09 @ 19:53:08
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: veronica

tack för sparbössan.=))

2009-07-19 @ 12:28:02
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0