Snart sovdags

Är såååå trött idag. Ändå la jag mej i skaplig tid igår...
Men gick ju upp tidigt idag så.. Gick me Neo till dagis. Han fick åka bob. Kul att dom hade sandat hela vägen till  dagis. Eller grusat kanske man ska säga,hur mycke grus som helst,gick något segt å dra boben :-P
Handlade lite efter jobbet.
Sen hem å fixa lite kycklingsallad,så kom Ådi och Ou och Casper hit å hälsade på å käkade med oss :-)
Neo och Casper lekte jättebra,så de va skoj :-D
Dom har precis åkt hem,å nu bara dog jag när jag satte mej i soffan..
Neo ligger i sängen,men liam vägrar ligga kvar i sin,så de blir väl å springa upp å ner ikväll *suck*
Jag ska iaf duscha nu,sen blire gonatt för mej!'
<älskar min  underbara familj :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0