nattsudd

Ja här sitter man hur pigg som helst. Slocknade på soffan tidigare,så nu kommer jag väl aldrig kunna sova förstår jag...
Precis kollar klart på gossip girl,innan det såg jag film.
Benjamin Buttons. Sååå himla bra,jag böla massor,ha ha...

Har jobbat idag som vanligt.
Jox fick sluta tidigare så han kom å hämtade mej.
Åkte å hämta upp kidsen,sen hem.
Käkade lite,sen somnade jag som sagt på soffan,fast att barnen busade som galningar.. ha ha

Vet ni vad Liam gjorde här om dagen? Målade hela våran säng och madrass med läppstift. VINRÖTT!!
Neo hade tydligen burit upp min sminkbox åt honom. Vaddå teamwork?? Skitungar,jag kan inte annat än å skratta.
Å är tacksam iaf att de inte var på väggen han ritade me läppstift,på sängen gick de ju iaf att få bort.

Lär gå å försöka sova nu. I morrn e jag ledig,så då ska jag å Maria till leklandet med barnen. Skoj :-)
På fredag ska hon å jag ut å käka lite,sen på bio. Ska bli jättekul :-))) Tror vi ska se australia,men vi får se :-)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha fy fan, ja skulle gråta blod. min säng e mitt palats.

2009-01-21 @ 07:19:33
Postat av: veronica

aaa vilken busunge ni fått.=))) haha

2009-01-21 @ 11:36:01
URL: http://supervejron.blogg.se/
Postat av: Kati

Vilken riktig busunge ni har :-) Hoppas han hittar på nåt mer snart som du kan skriva om så man får skratta lite mer ;-)

2009-01-22 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0