måndag igen

Usch jag tycker de e måndag alles för ofta?
Helgen gick suuuperfort som vanligt när man e ledig.
Hade skitkul i lördags när Becca å Pär kom.
Vi käkade,spelade buzz å hade det super :-)
Kom inte i säng förräns kl var runt 2 :-)
Så vare min tur å gå upp me kidsen dagen efter så klart,ha ha. Men de gick bra de med.
Va ut me dom å busade massor i snön. De tyckte både barnen och jag var kul :-D
Trökigt bara att man inte har nån kamera :-(

Idag har Joxen vart ledig. Jag har jobbat som vanligt :-P
Jox va iväg till vårdcentralen me Liam idag,han har sån hemsk hosta så han kräks på nätterna.
Fick hostmedicin,sen tog dom en massa prover i både finger näsa och hals.
Han hade lågt nånting,jox mindes inte vad men jag antar att de va sänkan kanske?
Så dom trodde han hade nån infektion.
Proverna skulle dock inte komma förrän i slutet av veckan.
Jox får vabba me honom i morrn. De är så många sjuka på mitt jobb+att hemskheter har hänt (en jobbarkompis som mist sin man bla ..)så jag känner att jag kan inte vara hemma.
Neo ville dock gå till dagis,så jag går dit me honom i morrn bitti.
Skönt för han å leka av sej lite.
Nu ska jag faktiskt göra mej iordning för sängen. Ska lägga mej i tid för en gångs sku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0