lugnt

Igår blev en lugn kväll. Vi va på krilles 30-års fest. Neo mådde bra igår,så dom fick åka till mormor. De va dom så glada för så :-))
Åkte hem till Lundell först på lite förfest. Sen vid 7 åkte vi till krilles fest.
En massa folk och jättegod mat.
Jag var nykter. Tror jag drack 2 cider allt som allt,men hade så himla ont i huvet så jag höll mej till vatten sen.
Fick alvedon av svärmor som jag tog,men dom hjälpte tyvärr inte.
Skoj va de iaf,särskilt när kakaoken kom igång,ha ha. OMG säger jag,jag som va nykter hade nog roligast när alla sjöng,ha ha.
Åkte hem tidigt. Fick skjuts av Lotta och hennes pojkvän.
Joxen kom hem en stund senare å skrämde halvt ihjäl mej,hade typ precis somnat när han kommer in å väcker mej på ett vis som jag inte tänker skriva här,ha ha. Rädd blev jag då *asg*

Nu längtar både jag och darling efter våra skruttungar.
Dom kommer nog vilken sekund som helst,svärmor skulle skjutsa hit dom,hon e snäll hon :-))

Ska kramas lite me älsklingen min nu :-))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

undra hur han skrämde dig. ja kan ju bara spekulera "fniss"

2009-01-12 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0