long time

längesen jag skrev här nu igen...
Haft fullt upp me magsjuka å såna roligheter,uuurss. Började me att syrran skulle vara barnvakt när både jag å joxen skulle jobba å dagis var stängt. Då fick hon magsjuka. Jag var då tvungen att stanna hemma från jobbet.
Sen fick jag magsjuka. Har spytt å skitit som en räv.
Måns mamma och robin fick de oxå.
Trodde mina killar här hemma skulle klara sej iom att de gått några dagar nu,tyckte de va för otroligt för att vara sant men men.. I morse började Neo kräkas.
Har spytt några gånger under dagen,men har vart lugnt nu på kvällen och i natt.
Får väl se om Liam klarar sej.
Jox har järnmage,han brukar alltid klara sej. peppar,peppar ska man väl säga

I morrn e vi ju bjudna på 30-års fest hos Crille. Få se om Joxen får gå själv på den,är barnen sjuka kan vi ju inte lämna bort dom så klart.

Stockholmsresan då. Ja den var jätterolig. Ända tills jag tappade bort min väska med både mobil,kamera,kontokort,syrrans mobil. Såååå arg e jag på mej själv. Hade en liten kuvertväska utan axeland eller nåt. Det+2 fulla systrar wallin e ingen bra kombination. Surt värre :-(
De värsta är att jag hade inte laddat ur kameran,så alla bilder från julen va kvar på kameran :-((
Inte mycket att göra åt,men de suger pung kan jag säga.
Så ni får gärna messa mej era mobilnr,jag får samma nr igen,har beställt nytt simkort men inte fått det än.

Ne nu ska jag och min darling snart gå å lägga oss. Sitter vid våra nya datorer å nördar oss :-))
Kram på er!.

Kommentarer
Postat av: Malin

aahh men vadå har ni mycke mosaik? =)

som ni behöver sälja? hihi.ska nämligen ha sånt också...hehe.

2009-01-10 @ 00:15:08
Postat av: Jeanette

fy fan vilken mardröm.

men hoppas ni hade skoj förutom de då.

2009-01-10 @ 09:52:17
Postat av: Maria

Då förstår jag varför du inte svarat på mitt sms jag skickade hi hi,ville vi skulle ses i helgen.

Fy jobbigt med magsjuka,hoppas ni frisknar till fort! Kram från oss

2009-01-10 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0