ledig dag

Idag  har jag vaert ledig. Såååå skönt =)
Har vart hemma hos becca hela dagen,så himla kul. Kidsen har lekt å vi har skvallrat =)
Hade turen att bli bjudna på både lunch och middag,lyx :-D

När karlarna kom hem så åkte jag å becca ner på kupolen. Jag hade tid för synundersökning för jag lär ha nya linser. Tydligen så måste man göra synundersökning oftare nu? Annars fick jag då inga nya linser eftersom de v ar över ett år sen jag gjorde de.
Så 400 spänn betalade jag för att få veta att synen inte ändrats ett dugg. Värdelöst. Sen 570:- för linser för 3 månader.
Nästan tusen spänn alltså för hela kalaset. Jag känner mej rånad och kommer aldrig gå dit mer. Ska minsann ta mitt recept sen,å beställa på nätet så kan dom hoppa å skita *sur*

Sen köpte jag även en ny telefon,en rosa å vit söt sak :-)
Så jag kommer ha nytt nr tills den 2:a februari,då blir mitt gamla nr överflyttat till detta abbonemang.
Vill ni ha nr så hojta :-)
Nu laddar jag private practice,å ska strax lägga neo. Liam sover redan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Me,me,me vant jår number...



Fan va dyrt de är att ha dålig syn.Tror jag ALDRIG kommer att kolla min syn nån gång,ifall man har dålig.Håller me,rena rånet ju!!!=(



Såg dig idag när jag lämnat Albin hos Jessica.Du stod ute och rykte.Jag vinka som en tok men A-k såg då inte,ha,ha...

2009-01-29 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0