halva jobbhelgen avklarad.

Bara söndag kvar nurå.
Joxen har oxå jobbat idag,så svärmor har vart här och passat kidsen. Samuel har oxå vart här,å barnen hade lekt jättesnällt så de va skönt =)
Vi har precis kommit hem. Vart å handlat. Trökigt värre men nödvändigt när de ekar tomt här hemma :-P
Barnen  sitter nu å kikar på en film vi köpte,å snaskar på lite chips å ostbågar.
Jag å Joxen ska mysa ikväll med lite god mat och film :-)
Ska testa ett nytt recept. Jag kör ju LCHF,alltså utesluter jag kolhydrater helt. Funkar jättebra,jag mår mycket bättre,får äta jättegod mat och går ner i vikt på samma gång. Ingen mer cambridge för mej ;-)
Har kört detta förut oxå,så jag vet att de funkar bra. De bästa är ändå att sötsuget försvinner.
Iaf så hittade jag ett recept med kyckling och jordnötssås,så de ska vi göra ikväll.
Jox ska ha ris till,och jag ska göra en god sallad :-)

Pratade precis med mamma,hon ska vara barnvakt på alla hjärtans dag då jag å joxen firar sex år. Härligt :-)))
Ska försöka få ledigt oxå,de e nämligen min jobbhelg :-P

Nä,hade väl inte så mycke mer att säga idag. Hoppas ni har en trevlig helg :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

6 år!! wow!! Se till att fira ordentligt nu!

2009-02-01 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0