vab

Jahapp,då vare dags igen. Fast den här gången äre Neo som e sjuk.
Vaknade vid 5 i morse av att han har världens krupphosta. Längesen han hade så,låter så otäckt :-(
Feber har han oxå,han har vart varm som en kamin.
Till å me sovit middag en stund,de gör han då aldrig annars.
Nu har vi nyss käkat lunch,å de e väl dags för Liam att sova middag.
Han får då inte sova nå länge för han e totalt hopplös på kvällarna!! Springer upp å ner upp å ner,gah!

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Låg ganska länge uppe i vår säng å läste och myste alla 3. De var då Neo somnade :-) Sen har vi "degat" lite som ungarna säger dvs lekt med modell lera.
Och killarna har lagt lite pussel.
Nu kikar dom på barnkanalen.

I morrn ska jag iaf jobba,för då e Joxen ledig.
I morrn kväll ska jag å Maria ha dejt igen,weii :-))
Bio blire iaf,sen vet jag inte om vi ska käka oxå??
Kuuul ska de bli iaf!

ÄLSKAR min underbara familj,och mina nära och kära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0