sovdags

Ska alles strax gå å lägga mej. Börjar 7 i morrn. Känns som om man aldrig får sova längre.
Skulle få åka me snälla Vicki till jobbet,då får man iaf några extra minuter i sängen ;-)
I morrn ska barnen sova hos min mamma.
Jag å Joxen firar ju 6 år,så vi ska vara barnlediga å bara myyyyysa.
Äta god mat,dricka  lite alkohol å bara ha det underbart :-))
Sen har jag tagit ledigt på söndag så vi får sooova länge :-))

Neo ska på kalas hos en dagiskompis i morrn fm oxå,så jag fick skynda mej handla present innan jobbet idag.
Fick inbjudan i typ förrgår :-P

Har köpt lite hjärtepresenter till bröderna bus oxå.
En varsin söt nalle som håller i ett hjärta+en varsin liten chokladask.
Ligger här inslaget och väntar på dom tills i morrn bitti :-)
Synd att jag inte få se dom öppna bara :-P

ooh idag satt semesterlistorna uppe på jobbet. Så jag lämnade in ansökan om föräldraledigt oxå.
Hääärligt värre. 8 veckor blir vi lediga tillsammans i sommar,precis som förra sommaren.
Ska bli helt underbart :-D LÄNGTAR!
Hoppas att de blir en riktig sommar i år nu!
Som de va den sommarn jag väntade Liam. DÅ var de VARMT!! Fast de uppskattade man ju inte då direkt.. ha ha

Nää,nu ska jag sussa.
Trevlig helg på er :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis gumman på eran 6-årsdag =)

Kraaam

2009-02-14 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0