men skiiiit... otur lr?

I somras när vi åkte till mallis,så åkte vi förbi en sån där kamera som står efter vägen. Jox åkte ju lite för fort,så vi tänkte väl att de kommer väl en böteslapp när vi kommer hem lr nå.
Men vi fick ingen,å de där hade vi väl helt glömt bort. IDAG ligger de en lapp i lådan från farbror polisen. 2800 ska vi pynta upp. Men fy f-n säger jag. han hade åkt i 69 på 50-väg. PISSPOTTA oxå.
De här hände alltså 29 juli.
Bläää,hela tiden ska de vara nåt.

Idag fick jag sluta redan kl 13. Värsta lyxet :-))
Ska istället börja tidigare på fredag.
Kan behövas,för de är alltid kaos dom fredagarna..

Nu ska jag städa lite..

puss

Kommentarer
Postat av: Line

Men åh va sugit att det tog så lång tid! Då har ni ju nästan släppt tanken på att det kan komma en elak bot :(

2009-02-10 @ 14:51:45
Postat av: veronica

åå fyfan vad trökigt...=//

så jäkla dyrt att få böter...kram

2009-02-10 @ 14:55:42
Postat av: Jeanette

men guu va dyrt!! skulle gråta blod. men visserligen e de ju bra så folk ger fan i köra för fort jämt o ständigt. men tråkigt när de händer en själv så klart. fast vi kör alltid sakta haha, vi kryper nästan fram. jag tycker ej om emils bil efter olyckan. sakta men säkert rullar vi fram haha, ja jag ha inte bråttom =P

2009-02-10 @ 15:24:56
Postat av: erika

ha ha då kan jag glädja dig lite till...barnens hyss räkning fr i somras kom ida:( Snacka om otur va;( så då blir d lite till..

2009-02-11 @ 11:25:59
Postat av: Malin

ja ni lär väl ha haft de på tok för bra alles för länge nu da...med den dubbla smällen..fy fan...tvinga joxen å jobba över några veckor nu eftersom de va han som körde för fort..å antagligen hans gener som gjorde att neo repa bilen.. ;)

2009-02-11 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0