lista

Lista

Snusar du? - Nope
♦ Röker du? - Nope.
Gör du frukosten själv? - japp
Har du suttit i rätten? - nja.. jag har vittnat i rätten om de är det som menas?
Har du slagit ner någon? - nej,men jag har blivit nedslagen
Har du pussat någon av samma kön? - Japp
♦ Har du varit på strippklubb? - nix
Vad gör du när du blöder näsblod? - stoppar i papperstussar
♦ När grät du senast? - här om dagen när jag såg filmen seven pounds
♦ Vem kan du prata om allt med? - Maria

♦ Har du solglasögon? - ja
Skriv en mening på engelska -  I love my family
Vem pussade du senast? - Neo som la sej ganska sent idag
Vem kramade du senast? - samma som ovan :-)
Har du barn?  Ja 2 buskillar
Ska du skaffa fler barn någon gång?  enligt joxen NEJ,men ibland så suger de i min livmoder,så de vet man aldrig ;-)
Vad är din högsta önskan just nu? - Vinna en massa pengar
Vad heter ditt hårspray du använder? - använder inget hårspray
♦ Vem gillar /älskar du? - Min familj.

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - svart me orange tryck
Känner du någon som heter Niklas? - Ja min bror
Har du bärbar dator? - Ja
Är du blyg? - Nej.
♦ Vad tänker du på just nu? - att jag ska hoppa in i duschen strax
♦ Vad ska du göra nu? - läs ovan :-)

vette 17 vart jag snodde den där listan nånstans :-)

Har vart hos min snälla svärmor och fixat håret idag. Jättenöjd blev jag :-))) Blondare nu till våren.
Neo fick följa med dit oxå. Vi gick runt å kikade lite på stan innan,han fick köpa en alfonsfilm som han så gärna ville ha :-)

I morrn ska jag jobba. Ska bli skööönt efter att ha vart hemma me sjuka ungar en vecka typ :-P


Kommentarer
Postat av: M

Gud vad söt Neo va i brillsen =)

Sååå lik dig!!!

2009-03-02 @ 15:28:51
URL: http://mizzmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0