ledig helg och biobesök

Ääääntligen helg. Ska bli såå skönt å va ledig!
Har precis bokat biobiljetter. Jag och Neo och Robin ska gå och se Bolt ikväll. Blir nog skoj :-)
2 killar som e glada iaf :-))
Håller på å fixar lite lunch nu,sen ska jag faktiskt sussa en stund. Började TIDIGT i morse,kl 6. Okristligt å gå upp så tidigt tycker jag,uscha. Försov mej gjorde jag oxå,så darling va tvungen å skjutsa mej :-P
Som tur e så e ju mamma här,så barnen fick sova vidare så klart.

Värsta lyxen å ha mamma här,hon städar åt mej,ha ha. Sånt gillas ;-)
Hon och Robin har vart här sen i måndags,av anledningar jag inte vill skriva om här...
Äta lite nu då!

Kommentarer
Postat av: Malin

aaa men du sluta ju ohyffsat tidigt också! haha

2009-02-06 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0