bråkstakar

idag är jag och bråkstakarna Hammarbäck lediga. Ja dom yngre modellerna då så klart,pappan jobbar.
Bröderna har bråkat sen dom slog upp ögonen i morse. Syskonkärlek?
JAg sliter iaf mitt hååååår,gah.
Speciellt eftersom jag har slutat röka IGEN. Jaaa jag vet jag e hopplös.
4:e dagen idag.
Har vart skit tufft denna gång,men men de går väl över nån gång.
Men nu lär jag väl gå upp dom där 5 kilona jag lyckats gå ner förstår jag.
Detta är en ond cirkel förstår ni. Jag ser ett mönster.
Jag slutar röka,blir fet,börjar me cambridge och då åker jag dit på rökningen igen.
Oooond cirkel.
Men jag får försöka låta att bli fet denna gången då,så jag slipper köra cambridge. Om jag inte behöver börja me cambridge så behöver jag ju inte röka :-)

Igår när jag jobbade så kommer chefen älgandes me telefonen. Det var från dagis.
Dom skulle fråga ifall Liam hade nån filt med sej till dagis...? öööh....
Dom har tjaaatat å tjaaatat om denna åkpåse sen den försvann.
Igår hade jag me mej en åkpåse till dagis,då ringer dom till mitt jobb,chefen letar efter mej på hela bygget typ,å dom vill fråga efter en FILT?? Tänk att de ska ALLTID klagas på nåt på de där stället *suck*
Dom har typ 100 filtar där hade det inte bara vart å låna nån då. Hey dom lånar ju ut våra grejer till höger å vänster,till å me Liams VAGN har ju nån annan unge sovit i (men de ska ni inte tro att dom berätta själva,utan de va neo som sa de å då kröp de fram)
Märks de att jag är anti idag? hö hö..

Snart kommer syrran å måns hit. Jag håller på å fixar lunch.
Rotmos håller jag på me nu,lär väl gå å kolla till det nu.

Puss på er ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0