long long time

Ja nu var de längesen jag skrev.. men har fått en massa klagomål så jag plitar väl ner några rader ;-)

Äntligen e våren här. Hur underbart som helst :-))
Jag e ledig i helgen,men joxen jobbar tråkigt nog.
Han var hem på morgonkvisten och hämtade värktabletter,han känner av bihålorna igen och är förkyld.. Suck säger jag.
Bara å hoppas att de går över...
Barnen e då friska,peppar peppar. Å jag med =)

I morse kom Linda å hennes goa killar hit. Vi var ute å lekte i finvädret,sen ville barnen gå in,så då gick vi in och lekte.
Eller ja,barnen lekte å jag å Linda skvallrade ;-)
Hur som helst va de jättekul å träffa dom.

När dom gått hem fixade jag lunch till killarna,sen fick liam sova middag. Jag råkade oxå somna en stund. Men de va inte långa stunden för Neo kom å väckte mej :-)
Nu är Neo hemma hos Nova och leker,å jag ska ta me mej Liam å gå ut i finvädret.
Egentligen borde jag städa,men de e så himla fint väder så de tänker jag göra senare.

Slänger in lite bilder så farmor agneta har nå å kika på :-)



















Nä nu ska vi uuut i solen :-)))

Kommentarer
Postat av: Linda LUUUUUUUU

Tjohooooo...äntligen bloggar hon igen.Som jag har väntat!!!

Om du gör sånt här uppehåll igen så gör jag slut me dig på riktigt!

KYSS ;O)

2009-04-04 @ 22:28:52
Postat av: ☆Soya☆

Öppnat bloggen?



Tack tack!

Miss you massor.



Va fina ni är på korten och killarna växer ju en halvmeter varenda gång man ser dem.



Kram

2009-04-04 @ 22:56:19
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Malin

men liam är ju SJUKT likt sin farbror!! har du verkligen inte vart ute å vänstrat? haha

2009-04-05 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0