hipp hipp hurra

För min älskade Neo idag :-)) Tänk att min underbara kille fyller 5 år. Han var ju nyss bebis :-)))
Att jag oxå fyller år idag tänker jag förtränga ;-)
Synd att alla påminner en att man blir gammal bara,haha..

Kalas ska vi ha nu i veckan,inbjudningar kommer. Vi e lite sega av oss ;-)

Har vart på marknad idag me nicke maria och kidsen. Kul att träffa dom som vanligt. Barnen fick åka lite karuseller och sådär. Synd att de var så jäkla kallt bara. Å synd att vi inte hann med nån fika,men de tar vi en annan dag :-)

Neo e hemma hos Nova på kalas idag.
Joxen å Liam sover middag,och jag ska strax hoppa in i duschen.
Ikväll blir de party.
Ska ha tjejkväll hemma hos erika. Hon har kastat ut olle å barnen över natten,så vi ska skvallra en massa sådär som bara tjejer (?) kan,och sen ska vi ut å parta. Skitskoj ska de bli :-))

Undra va man ska ha på sej bara???

ha en härlig lördag alla glada!



mitt älskade hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis grattis till er båda!!! kram

2009-04-18 @ 14:30:41
Postat av: Jeanette

föresten ha du tagit bort lösen på bloggen??

2009-04-18 @ 14:31:27
Postat av: Ingrid

Åhhh GRATTIS till stora Neo =) och grattis till tanten själv också... minns minsann hur det lät runt min 30 års dag, så nästa år blir det inte lätt att va du heller, hahaha...

Hopppas att ni får en jättemysig tjejskvaller kväll!! Ses på jobbä, kram på dig!

2009-04-18 @ 19:34:20
URL: http://iddeh.bloggagratis.se
Postat av: Kati

Grattis till er båda :-) Ha det så kul ikväll! Kram

2009-04-18 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0